چند روز پیش در
جشن دانش آموختگی دانشجویان پردیس باهنر اصفهان شرکت کردم و در بزم ایشان شریک شدم. شبی به یادماندنی بود. به خوبی می توانستم غم و شادی را در کنار هم در گونه های هریک شان تشخیص بدهم. بعضی هاشان هم از این که این غم جدایی از یکدیگر و احیانا دانشکده و استادانشان را به زبان بیاورند اکراه نداشتند. بزمی آراسته و هنرمندانه ترتیب داده بودند که می ش ویستاباد...
ما را در سایت ویستاباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: يکشنبه 30 ارديبهشت 1397 ساعت: 20:53